مناسب ترین قیمت شیشه بالکن و بالکن شیشه ای

مناسب ترین قیمت شیشه بالکن و بالکن شیشه ای

شیشه بالکن ایران بالکن

شیشه ریلی منحصر به فرد

امروزه همه مردم به دنبال زیباسازی فضاهای داخلی و خارجی ساختمان خود هستند. اگر شما هم میخواهید در کمترین زمان ممکن، نمای لاکچری و خاص برای بالکن، رستوران، آلاچیق و هر نوع فضای مشابه داشته باشید، شیشه بالکن ریلی راه حل شماست. مناسب ترین قیمت شیشه بالکن را از ایران بالکن دریافت کنید.

 

تا به حال به تغییر نمای خارجی خانه یا فضای خود از طریق طراحی و ساخت یک بالکن شیشه ای ریلی فکر کرده اید؟! شیشه متحرک یا شیشه تراس ابزاری برای تفکیک و جداسازی فضای داخلی ساختمان از فضای خارجی میباشد. با استفاده از آن می توان نمای ساختمان را زیبا تر و مدرن تر نشان داد و میزان فضای مبله را وسیع تر نمود.

با نصب شیشه بالکنی میتوان، یک فضای امن به سایر فضاهای مبلمان ساختمان اضافه کرد. این موضوع برای منازلی که متراژ پایین دارند، یک ایده مناسب برای گسترش فضاست. هر چند استفاده از شیشه بندی بالکن در ساختمان اداری و تجاری توصیه میشود.

همچنین نصب شیشه ریلی تاشو، بر ایجاد دید و نمای بهتر موثر است و البته موجب ورود نور طبیعی بدون اشعه مضر میشود. در صورت نیاز جهت حفظ حریم خصوصی میتوان از انواع شیشه مات و رنگی و یا سندبلاست برای بالکن استفاده نمود.

چرا ایران بالکن؟

ایران بالکن، به پشتوانه تخصص مهندسین خبره و کارشناسان توانمند خود توانسته است بسیاری از پروژه های طراحی و نصب شیشه بالکن ریلی جمع شو را با موفقیت به اتمام برساند. مشتریان ما موارد زیر را اصلی ترین دلیل انتخاب ایران بالکن دانسته اند:

 

  1. ۱) کارشناسی رایگان در محل با اولین تماس و در اولین فرصت ممکن
  2. ۲) ارایه بهترین پیشنهاد از نظر زیبایی و کیفیت متناسب با پروژه شما
  3. ۳) نصب سریع و حرفه ای سفارشات مشتریان
  4. ۴) مدت ۲ سال گارانتی طلایی و ۵ سال خدمات پس از فروش واقعی
  5. ۵) استفاده از با کیفیت ترین یراق آلات و پروفیل
  6. ۶) سال ها تجربه موفق و رضایتمندی مشتریان
  7. ۷) طراحی تراس شیشه ای تاشو گرد و زاویه دار متناسب با فضای مورد نظر شما
  8. ۸) ایمنی و عایق بندی حرفه ای شیشه ریلی بالکن توسط کارشناسان مجرب
  9. ۹) وارد کننده بی واسطه یراق آلات شیشه از کشور ترکیه
  10. ۱۰) استفاده از بهترین نوع شیشه سکوریت تاشو (نشکن)
 
برای دریافت قیمت بالکن شیشه ای در تهران و مشاوره سریع با ما تماس بگیرید :

شیشه بالکن ریلی برای چه مواردی استفاده میشود؟

بالکن شیشه ای یا متحرک یا آکاردئونی، ویژگی های بسیار زیبا و منحصر به فردی را به ساختمان شما اضافه میکند. یک سیستم ریلی که اگر از بهترین جنس ساخته شود و توسط متخصصین حرفه ای نصب شود، میتواند بسیار کارآمد و زیبا باشد. کاربردهای این محصول لزوماً منحصر به طراحی بالکن شیشه ای تاشو یا تراس شیشه ای سکوریت نیست. در ادامه کاربری متنوع شیشه سکوریت ریلی بالکنی معرفی شده است.

 

  1. ۱)طراحی بالکن شیشه ای ریلی در تراس منازل به صورت شفاف و مات
  2. ۲) ساخت و نصب شیشه های بالکن تاشو مدرن برای مراکز تجاری
  3. ۳) طراحی تراس شیشه ای ریلی لاکچری برای رستوران و کافی شاپ
  4. ۴) دیزاین حرفه ای ویترین شیشه ای ریلی برای فروشگاه ها و مراکز خرید
  5. ۵) ورودی فروشگاه ها، مراکز تجاری و نمایشگاه های اتومبیل
  6. ۶) دیزاین مدرن و ویژه برای سالن های کنفرانس
  7. ۷) پارتیشن بندی استخرها و سالن های مجموعه های ورزشی
  8. ۸) طراحی و اجرای نمایشگاه با پارتیشن شیشه ای برای مراکز فرهنگی و هنری
  9. ۹) ساخت و دیزاین دیوارهای دکوراتیو متحرک
  10. ۱۰) طراحی فوق حرفه ای آلاچیق رستوران ها و کافی شاپ ها
  11. ۱۱) دیزاین لاکچری برای سالن های آرایشگاه به ویژه اتاق عروس
 
شیشه ریلی متحرک، فضای مناسبی برای گذران زمان با دوستان و خانواده در تمامی طول سال هست. برای تمامی بالکن ها با هر اندازه و شکلی مناسب هستند. شیشه های بدون قاب، ارزش و ظاهر خانه را تا اندازه زیادی بهبود داده و همچنین از بالکن شما در مقابل باد و باران و گرد و غبار محافظت میکند.
این سیستم ها به دلیل عدم برخورداری از پروفیل های عمودی، نمای ظاهری ساختمان را تغییر نمیدهد و این یک مزیت برای مصرف کنندگان و معماران و مهندسان ساختمان است.

مزایای استفاده از تراس شیشه ای تاشو

سال هاست بسیاری از خانه ها در نقاط مختلف جهان از شیشه بالکنی تاشو استفاده میکنند. حفاظ شیشه ای بالکن، به دلیل برخورداری از مزایای ویژه، به سرعت جای خود را در بین مصرف کنندگان بازکرده و بخش بزرگی از بازار درب و پنجره را به خود اختصاص داده است. موارد زیر به عنوان اصلی ترین مزایای این محصول مطرح میشوند:

 

  1. ۱) بهره وری از حداکثر فضای داخلی و خارجی ساختمان
  2. ۲) استفاده از فضای بالکن در چهار فصل سال با دمای مطبوع
  3. ۳) بهرمندی از نور آفتاب در کل طول روز
  4. ۴) نگهداری از گل ها و گیاهان آپارتمانی در فضای بالکن و محافظت از آنها در برابر گرما و سرما
  5. ۵) برخورداری از ویژگی عایق صوتی، انرژی و آلودگی هوا به واسطه عایق بندی حرفه ای
  6. ۶) جلوگیری از نفوذ هوای آلوده
  7. ۷) جلوگیری از ورود و لانه گذاری پرندگان و حشرات مزاحم
  8. ۸) جایگزین بسیار مناسب برای نرده به عنوان حفاظ شیشه ای ایمن برای کودکان و سایر افراد خانواده
  9. ۹) بهرمندی از نمای مدرن و زیبا در جلوه بیرونی ساختمان
  10. ۱۰) نظافت آسان هر دو طرف شیشه
  11. ۱۱) نمای یکدست شیشه ای برای فضای مورد نظر نظر بدون هیچ ستون و مانع دید
  12. ۱۲) امکان استفاده به عنوان سازه و پارتیشن متحرک در فضای داخلی منزل و محل کار
  13. ۱۳) امکان مات کردن شیشه (سند پلاست) برای جلوگیری از دید و اشراف به فضای داخلی از بیرون
  14. ۱۴) ساخت شیشه در حالت رفلکس یا دودی به منظور ایجاد نمای چشم گیر
  15. ۱۵) باز و بسته شدن آسان و سریع سیستم با یک حرکت دست

 

با طراحی یک تراس شیشه ای ریلی، نه تنها میتوانید در چهار فصل سال از فضای تراس خود استفاده کنید، بلکه با نگهداری از چند گلدان گل آپارتمانی، میتوانید بالکن خانه خود را به یک فضای دنج و آرامبخش تبدیل کنید.
شرکت ایران بالکن با تولید شیشه بالکن ریلی به شما کمک میکند که حتی از کوچکترین تراس، هم بیشترین استفاده ممکن را ببرید. برای دریافت قیمت شیشه تاشو بالکنی و مشاوره سریع با ما تماس بگیرید :
۰۲۱۲۶۳۲۹۶۲۲

۰۹۱۲۴۸۶۳۰۳۷

نحوه باز و بسته شدن شیشه بالکن ریلی

پنل اول ثابت بوده و بصورت درب، باز و بسته میشود.بقیه پنل ها به ترتیب در مسیر ریل حرکت کرده و در محل درب، از مسیر ریل خارج شده و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار میگیرد.

جای چرخ و بلبورینگ ها در مسیر پروفیل برش خورده است و به همین دلیل، شیشه ها به آسانی و بدون اصطلاک در مسیر پروفیل حرکت میکند.  بین شیشه ها نیز، درز گیرهای پلاستیکی قرار دارند که باعث عایق بندی میشوند. 

 

 

شیشه بالکن

شیشه سکوریت بالکن

 ایران بالکن مفتخر است با بهره‌ گیری از متخصصان مسلط بر سیستم ریلی، کلیه محصولات خود را با بهترین قیمت و کیفیت ممکن در بازار عرضه نماید. برای دریافت مشاوره رایگان و آگاهی از قیمت شیشه سکوریت ریلی بالکن و سفارش محصولات با در تماس باشید.

 

نکاتی در انتخاب شیشه بالکن و سفارش آن


همانطوری که بیان شد در صورت انتخاب درست پیمانکار برای نصب انواع شیشه ریلی و بالکن و البته توجه به متغیرهای شیشه های ریلی، هم طول عمر شیشه بالکن تضمین میشود و هم آسایش و رفاه شما تامین است. نکاتی را مطرح میکنیم تا شما بتوانید بهترین و با کیفیت ترین شیشه های ریلی را خریداری نمایید.


۱) دو جداره بودن

یکی از نکات مهمی که در انتخاب شیشه سکوریت بالکن اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید و ایران بالکن هم به آن اهتمام دارد، دو جداره بودن است. زمانی که این شیشه دو جداره باشد به عنوان یک درزگیر فوق العاده عمل می کند و میتواند تمامی آلودگی هایی را که در محیط بیرون وجود دارد را بین درزها نگه دارد و مانع ورود آنها به درون فضا شود. مشتریانی که می خواهند این شیشه ها را خریداری کنند علاوه بر زیبایی به این نکته باید توجه داشته باشند.


۲) رنگ بندی

شما باید بر اساس طراحی ساختمان خود یکی از رنگ های آن را سفارش دهید. اگر مایل باشید می توانید هر یک از رنگ هایی را که مایل هستید انتخاب کنید و در فضای بالکن خود از آن رنگ استفاده نمایید. رنگ بندی و یکپارچگی اجزا، در طراحی و جذابیت فضا بسیار مهم است.


۳) اندازه

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب شیشه بالکن اهمیت بسیار زیادی دارد اندازه شیشه ها می باشد. شما هنگام خرید و انتخاب، باید اندازه و مساحت دقیق بالکن و تراس خود را بدهید تا بر اساس آن سفارش شما را پیگیری کنند. اندازه گیری اشتباه باعث میشود که شیشه شما اندازه تراس نباشد و موجب وارد شدن آلودگی و هوای سرد بیرون به داخل فضا گردد. برای اینکه به درستی اندازه را مشخص کنید می توانید با کسانی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید. کارشناسی ایران بالکن که بصورت تخصصی انجام میشود، رایگان است.


۴) کارشناس حرفه ای

شما برای اینکه بهترین شیشه بالکن را در تراس خود نصب کنید باید به دنبال فردی باشید که در زمینه شناخت شیشه های بالکن و نصب آنها تخصص داشته باشد. کارشناسی که بتواند به خوبی اندازه تراس شما را مشخص کند و و اگر ایرادی در تراس یا فضای آزاد مدنظر وجود دارد را رفع کند در کار خود حرفه ای باشد. ایران بالکن از بهترین کارشناسان مجرب در این زمینه بهره مند است.


۵) متریال باکیفیت

بایستی در شیشه های بالکن از متریال های با کیفیت استفاده شده باشد. متریال هم در مورد شیشه و هم در پروفیل و یراق آلات، مهم است. برخی از متریال هایی که در این شیشه ها به کار می رود دارای جنس و عملکرد مناسبی نمی باشند، به همین دلیل سریعا کیفیت و کارایی خود را از دست می دهند. تفاوت جنس با کیفیت و بی کیفیت ممکن است ابتدائا مشخص نشود اما در صورت استفاده از اجناس نامرغوب، با کمی استفاده دچار دردسر میشوید.


۶) مشتری مداری

برای خرید شیشه بالکن باید به سراغ شرکت سازنده ای بروید که به خوبی می تواند مشتریان را در زمینه خرید شیشه بالکن راهنمایی کند و برای دغدغه های مشتری ارزش قائل باشد. همچنین بتواند متناسب با فضا و شرایط، بهترین مدل را پیشنهاد دهد. مشتری مداری اصلی مهم در تعاملات کسب و کار است و باعث میشود مشتریان متناسب با دغدغه ها و نوع سفارش بتوانند، بهترین خدمات و مناسب ترین کیفیت کالا را دریافت نمایند.


۷) انواع شیشه های ریلی

شیشه بالکن و بطور کلی شیشه های ریلی، انواع متفاوتی دارد و هر یک از انواع آن هم مزیت های بسیار زیادی دارند. شما می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود و همچنین فضای مورد نظر خود یکی از انواع مختلف آنها را انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود نصب کنید. شیشه های ریلی در مدل بالکن منحصر نیست بلکه انواع ریلی عبارتند از:

  1. ۱) شیشه بالکن تاشو
  2. ۲) شیشه کشویی یا سیستم اسلایدینگ
  3. ۳) شیشه ویترین

اما چنانچه بخواهید سقف خود را نیز پوشش دهید میتوانید از محصول سقف ریموتی و متحرک برقی بهره مند شوید.


۸) توجه به اصطلاحات تخصصی در زمینه شیشه بالکن

 

پروفیل و یراق آلات شیشه ریلی

یراق آلات شیشه سکوریت شامل دستگیره، فریم، قفل، لولا و … میباشد. از تجهیزات به کار رفته در نصب می توان به درزگیر، فریم آلومینیومی، درپوش، هدایتگر مفصل دار، قفل مورد استفاده در شیشه بالکنی، پین لولایی و پیچ و اتصالات شیشه بالکنی اشاره کرد.
هر کدام از این یراق آلات نقش مهمی در کارکرد درب شیشه ای ریلی ایفا می کنند. در صورت استفاده از تجهیزات با کیفیت، طول عمر بالکن شیشه ای تضمین می شود و ایران بالکن نسبت به تهیه اجناس با کیفیت و عالی اهتمام دارد. در واقع با استفاده از یراق آلات با کیفیت، نیاز به تعمیر و تجهیز به حداقل ممکن می رسد. به همین دلیل انتخاب یراق مناسب، یک موضوع مهم در نصب بالکن شیشه ای می باشد.

“چرخ، مهمترین عامل حرکت شیشه ها داخل پروفیل هست که بعضی از شرکتها از چرخ پلاستیکی استفاده میکنند اما ایران بالکن از چرخ آلن خور و با کیفیت  عالی وارداتی از کارخانه کانات ترکیه، استفاده میکند.”

یکی از قطعات مهم در نصب بالکن، شیشه آن می باشد. در واقع بخش اعظمی از کارکرد و زیبایی بالکن های مدرن مربوط به شیشه این محصول می باشد. بنابراین در انتخاب شیشه مناسب و مقاوم باید دقت کافی را به عمل آوریم.
در صورت انتخاب نادرست شیشه و عدم کیفیت و مقاومت آن، تراس کارایی لازم را نخواهد داشت. تمام ویژگی هایی که نصب تراس شیشه ای در ساختمان به وجود می آورد، بستگی به کیفیت شیشه سکوریت آن خواهد داشت. شیشه به کار رفته در آن باید دارای ویژگی هایی از جمله ایمنی، عایق بودن و مقاومت باشد.

قیمت شیشه بالکن

تمامی یراق‌آلات شیشه مورد نیاز شرکت ایران بالکن به‌صورت مستقیم از ترکیه وارد شده که نسبت به محصولات مشابه در بازار از کیفیت بالاتری برخوردار است. عوامل متعددی بر روی قیمت تأثیرگذار است. مهمترین عوامل عبارتند از:

  1. ۱) متراژ فضای مورد نظر شما برای نصب و ابعاد
  2. ۲) مدل شیشه : شیشه بالکن‌ ها به دو صورت کشویی، لولایی و یا با فریم آلومینیومی یا به‌صورت فریم لس (بدون فریم) هستند
  3. ۳) رنگ، میزان ضخامت و…
  4. ۴) جنس شیشه و سکوریت بودن آن
  5. ۵) یراق آلات
  6. ۶) حمل و نقل
  7. ۷) نصب و اجرای پروژه

قیمت شیشه بالکن با احتساب گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت بوده و جنس ما را باکیفیت تضمین‌شده و با آسودگی خیال خریداری می‌نمایید.
میتوانید از کارشناسی رایگان ما در محل بهره مند شوید.
کارشناسی رایگان
۰۲۱۲۶۳۲۹۶۲۲

۰۹۱۲۴۸۶۳۰۳۷

 

سوالات خود را می توانید در بخش نظرات ارسال کنید.

در صورت ثبت شماره موبایل، با شما تماس میگیریم.​

۸۱ نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی


    پروژه ها


    نمونه شیشه بالکن

    اطلاعات تماس


    ساعات کاری


    شنبه
    9:00 تا 18:00
    یک شنبه
    9:00 تا 18:00
    دو شنبه
    9:00 تا 18:00
    سه شنبه
    9:00 تا 18:00
    چهار شنبه
    9:00 تا 18:00
    پنج شنبه
    9:00 تا 18:00
    جمعه
    تعطیل

    درباره ما


    تیم ما به پشتوانه سالها تجربه درخشان در زمینه ارائه خدمات شیشه بالکن و انواع سیستم های شیشه ای ریلی، آماده ارائه خدمات در تهران و شهرستان ها میباشد.

     

    به لطف پروردگار و اعتماد مشتریان گرامی، موفق به انجام بیش از هزار پروژه و صدها نمونه کار موفق در تولید محصولات ریلی و کشویی و ریموتی هستیم.

    تجربه کاری ما پشتوانه آرامش و آسودگی شماست.

     

    قبل از هر مرحله، از کارشناسی و مشاوره رایگان شرکت، بهره مند شوید.

    پروژه ها


    نمونه شیشه بالکن

    تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ایران بالکن است. طراحی سایت و سئو توسط آکادمی زبدگان