مطالب جذاب و خواندنی از سراسر وب به همراه اخبار روز

مطالب جذاب و خواندنی از سراسر وب به همراه اخبار روز

مطالب جذاب و خواندنی از سراسر وب به همراه اخبار روز

مطالب جذاب و خواندنی از سراسر وب به همراه اخبار روز

قیمت نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی ساختمان

یکی از بهترین شیوه ها برای ایجاد تنوع و تحولی زیبا در دکوراسیون داخلی، رنگ آمیزی ساختمان است. با استفاده از این روش شما می‌توانید به راحتی، حس و حال تازه‌ای به فضای خانه خود ببخشید. برای ایجاد این حس و حال تازه، قیمت نقاشی ساختمان نیز به دلیل اینکه هزینه هنگفتی در بر ندارد شما را همراهی می کند.

نقاشی ساختمان، یکی از خدمات ساختمانی است که نکات زیادی در بر دارد. به عنوان مثال نقاشی رنگ پلاستیک، نقاشی رنگ روغنی، نقاشی رنگ اکریلیک هر کدام ویژگی های خاص و بالتبع نکات و ریزه کاری های خاص خود را دارا می باشند.
به همین جهت است که قیمت نقاشی ساختمان نیز کاملا متفاوت می باشد. البته گفتنی است که یافتن نقاش ساختمان در تهران که حرفه ای بوده و قیمت مناسبی نیز داشته باشد، مشکل خواهد بود.

قیمت نقاشی ساختمان

مزیت انتخاب کهربا دکور در طراحی و اجرای نقاشی ساختمان:

۱- هدف ما حل مشکلات و نیازهای مشتری است. به همین منظور، در همه موضوعات دکوراسیون داخلی، در ابتدا بازدید و مشاوره کاملا رایگان صورت می پذیرد.
۲- خوش قول بودن و عقد قرارداد در ابتدای کار
۳- کادر اجرایی تحصیلکرده جوان و متعهد به کار
۴- نظافت محیط کار در حین کار و پس از اتمام کار
خدمات نقاشی ساختمان در کهربا دکور، شامل موارد زیر می باشد:

ارایه مشاوره تخصصی قبل از اجرا
زیرسازی دیوار و سقف جهت رنگ آمیزی و یا اجرای کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی و…
رنگ روغنی
رنگ پلاستیک
رنگ اکرولیک
بلکا و رومالین
کنیتکس و تگری
مولتی کالر
نوسازی وسایل چوبی شامل ساب زدن چوب های فرسوده و پرداخت آن توسط مواد سیلر کیلر و پلی استر

گروه دکوراسیون کهربا با کادری متخصص و فنی و با هدف رضایت مشتری آماده هرگونه کمک و مشاوره برای ارائه خدمات نقاشی ساختمان در تهران می باشد. برای اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان سال ۹۸ و همینطور جهت پرسش از نحوه انجام کار نقاشی ساختمان در تهران و شهر های دیگر با ما در ارتباط باشید.
تلفن تماس جهت دریافت قیمت نقاشی ساختمان در تهران :
۰۲۱۶۶۹۱۶۹۹۶
۰۹۱۲۲۵۶۸۰۲۹

شرکت ایران بالکن

شرکت ایران بالکن

ایران بالکن از سال 1390 با هدف واردات ، مونتاژ و ارائه شیشه های متحرک بالکنی (سیستم شیشه های ریلی تاشو ، بالکن شیشه ای) از کشور ترکیه برای تامین رفاه و آسایش ، بهداشت و استفاده بهینه از فضاهای مسکونی ، اداری و تفریحی تاسیس شد.

شیشه بالکن

ایران بالکن ، مفتخر است که با اتکا بر خداوند متعال و تلاش بی وقفه و سالها تجربه کاری و بهره گیری از دانش و خلاقیت پرسنل خود و با استفاده از دستگاههای دیجیتالی و لیزرهای به روز جهان در اندازه گیری، به عنوان اولین تولید کننده و طلایه دار سیستم شیشه های ریلی تاشو در کشور عزیزمان ، تولید و نصب در خصوص ارائه شیشه های متحرک بالکنی را به صورت تخصصی از مرحله مشاوره ، بررسی ، طراحی و مهندسی تا پیاده سازی و اجرا ، خدمات ارایه نماید و تاکنون موفق به اجرای بیش از هزار پروژه موفق شده است.

تولید انواع شیشه های ریلی تراس ، شیشه بالکن ،‌ ویترین و انواع سقف متحرک ، سقف ثابت ،‌ پرده کرکره ای

همراهتان هستیم.

آدرس وب سایت اینترنتی:

https://www.iranbalkon.com

آدرس کانال تلگرام :
https://t.me/iranbalkon

 

محصولات شرکت ایران بالکن

محصولات شرکت ایران بالکن عبارتند از :

1- شیشه بالکن یا بالکن شیشه ای : این نوع از شیشه که سبکی مدرن به حساب می آید عمدتا برای استفاده بهینه و مدرن از فضای بالکن و تراس استفاده می شود هر چند مراکز تجاری و فروشگاهی ، رستوران و کافی شاپ ها نیز به این سبک روی آورده اند.

2- شیشه ویترین یا شیشه تجاری : از این نوع شیشه برای استفاده آسان و بهینه از فضای ویترین فروشگاه ها و مغازه استفاده می شود.

3- شیشه کشویی یا اسلایدینگ : که تفاوت جزئی با شیشه بالکن دارد و هم برای فضای تجاری و فروشگاهی و هم برای فضای باز بکارگیری می شود.

4- سقف متحرک یا ریموت دار : همانطور که از نامش پیداست برای باز و بسته کردن سقف بکار می آید تا بتوان از چهار فصل سال برای فضاهای مسکونی یا تجاری بهره برد.

5- سقف شیشه ای ثابت

شما را به بازدید از سایت دعوت می کنیم :

https://www.iranbalkon.com

همراهتان هستیم...

تاریخچه شیشه بالکن و تراس و مزایای استفاده

تاریخچه شیشه بالکن و تراس، جذاب و شنیدنیست. سالیان دراز، بالکن و تراس های بزرگ، یکی از اِلِمان های اصلی معماری سنتی بوده است. این نوع ایوان ها در گذشته و با مدنظر گرفتن وجود حیاط های بزرگ، امری تجملی و تشریفاتی بود.

گذر زمان و افزایش جمعیت و کاهش ابعاد منازل، عملا باعث کوچک تر شدن و حتی حذف حیاط در منازل شد. در این وضعیت، تنها راه داشتن فضای آزاد خصوصی و بهره گیری از منظره و هوای بیرون در آپارتمان ها، محدود به بالکن های کوچک و یا گاها بزرگ شد. در فصول سرد سال و مخصوصا مناطق سردسیر امکان بهره گیری و استفاده از بالکن ها خیلی سخت است.
در این حالت طراحان اروپایی در کشور فنلاند، سیستمی را طراحی و اجرا کردند که اولا ویژه پوشش بالکن ها طراحی شده بود و ثانیا همه آن ایرادات را تا حدود بسیار زیادی حل می نمود. این سیستم شیشه بالکن نام دارد.

تاریخچه شیشه بالکن


باید بدانیم کارکرد سیستم های شیشه بالکن از اساس به این گونه است که شیشه های سکوریت به صورت جمع شو بر روی ریل های آلومینیومی در یک طرف یا دوطرف بالکن جمع می شوند.
بدنه اصلی بالکن شیشه ای از پنل هایی عمودی تشکیل شده است. هر یک از پنل ها ی شیشه ای نصب شده، مستقل است که به عنوان یک درب کشویی و یا به صورت درب لولایی نصب می شود. این محصول پس از نصب معمولا در هر یک متر و شاید بیشتر یک نرده عمودی دارد. یکی دیگر از مزایای این نوع بالکن ایمنی بسیار بالای آن برای بازی کودکان است که این خود میتواند دلیلی برای آرامش خانواده را فراهم آورد.

معرفی محصولات پر فروش فولادسل

شرکت پتروسازه ساحل با نام تجاری فولادسل عرضه کننده انواع محصولات فولادی و آهنی می باشد که محصولات پر فروش این شرکت عبارتند از: ورق رنگی ، ورق روغنی ، ورق گالوانیزه ، ورق سیاه ، ساندویچ پانل ، میلگرد آجدار و تیرآهن که از پرفروش ترین محصولات فولادی هستند.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که کاربرد این محصولات فولادی پرفروش در کجا هستند؟

  1. ورق سیاه معمولی بیشتر برای مصارف ساختمانی ، سوله سازی و … مصرف می شود
  2. ورق های گالوانیزه مصارف بسیاری در صنایع مختلف داشته و زمانی از آن استفاده می شود که نیاز به کنترل خوردگی در آهن و فولاد باشد.
  3. ورق رنگی گالوانیزه در صنایع ساختمانی ، لوازم خانگی ، صنایع فلزی ، صنعت حمل و نقل کاربرد دارد.
  4. از مهم‌ترین کاربردهای ورق روغنی می‌توان به استفاده در صنایع لوازم خانگی، صنعت خودرو، رادیاتورسازی، ساخت بشکه و مخزن فلزی اشاره کرد
  5. از ساندویچ پانل ها در مدارس ، اکثربیمارستان ها ، درمانگاه های سیار ، مکان های عمومی یا خصوصی، سردخانه های صنعتی و نیمه صنعتی ، در اکثر ویلا های پیش ساخته و مناطق مسکونی، سوله های کارخانجات و سازه های فضایی سقف کاذب ومکان های سر پوشیده استفاده می شود.
  6. میلگرد های آجدار در صنعت ساختمان سازی کاربرد فراوان دارند.
  7. کاربرد عمده ی تیرآهن در ساختمان سازی می باشد.


بازار آهن و فولاد

شما دوستان عزیز می توانید قبل از خرید این محصولات با کارشناسان باتجربه و خبره فولادسل مشورت کنید و قیمت ورق رنگی ، قیمت ورق سیاه ، قیمت ورق روغنی ، قیمت ورق گالوانیزه ، قیمت میلگرد آجدار و قیمت تیرآهن و ... را در لحظه جویا شوید.

همواره می توانید در هر لحظه از شبانه روز با ما در شبکه های اجتماعی و وبلاگ های فولادسل همراه باشید:

https://fooladsell.com

https://www.instagram.com/fooladsellmarket/

https://t.me/s/fooladsell


مجله خبری فولادسل

اگر مشتاق به اخبار و مباحث صنعت فولاد و آهن و علاقه مند به دریافت قیمت بروز و دقیق محصولات فولادی و بازار آهن هستید ؛ با ما در این مقاله همراه باشید.

امروز می خواهیم سایتی خبری در زمینه فولاد و آهن و بازار های مربوط به آن به شما عزیزان معرفی کنیم.مجله خبری فولادسل سایتی است که در رابطه با وضعیت بازار و قیمت های مربوط به این بازار در فضای مجازی فعالیت می کند. ( https://fooladsell.com/news )

شما با استفاده از مجله خبری فولادسل می توانید قیمت هفتگی آهن آلات ، بازار پروفیل ، قیمت میلگرد ها و .... را به دست آورید و اخبار مربوط به این نوع محصولات تخصصی را دنبال نمایید.

اعضای تیم مجله خبری فولادسل تمام تلاش خود را به برای ارایه اخبار دقیق و تخصصی بازار آهن و فولاد به کار گرفته اند که همواره اخباری به روز و مفید را در اختیار شما عزیزان علاقه مند به صنعت آهن و فولاد، قرار دهند.

شما دوستان عزیز همچنین می توانید با ارایه ی انتقادات و پیشنهادات خودتون به مجله خبری فولادسل برای ارایه هرچه بهتر خدمات و بالاتر رفتن کیفیت اخبار موجود در مجله خبری فولادسل، کمک رسانی و راهنمایی بسزایی در این راه داشته باشید.


مجله خبری فولادسل