مطالب جذاب و خواندنی از سراسر وب به همراه اخبار روز

مطالب جذاب و خواندنی از سراسر وب به همراه اخبار روز

مطالب جذاب و خواندنی از سراسر وب به همراه اخبار روز

مطالب جذاب و خواندنی از سراسر وب به همراه اخبار روز

جذابترین پیشنهاد برای خرید بهترین هدیه کودک!

 اگر شما هم جزو افراد سخت پسند هستید و برای کودک خود اهمیت ویژه ای قائلید پویاشو برای شما پیشنهاد شگفت انگیزی دارد!

اکثر والدین به فکر تهیه بهترین هدیه کودک برای دلبندشان هستند. اکثر آنها با نزدیک شدن مراسم هایی مثل جشن شکوفه ها، جشن اسم، جشن الفبا، یلدا، روز دختر، روز کودک و یا اعیاد دیگه تصمیم میگیرند برای کودکی که عاشقش هستند هدیه تهیه کنند.

غالبا همه ما دوست داریم هدیه ای که برای عزیزترین افراد زندگیمان تهیه میکنیم،  خاص و منحصر به فرد باشد. گاهی زمان زیادی صرف میکنیم تا بتوانیم بهترین هدیه کودک را برای فرزند دلبندمان تهیه کنیم.

نکته قابل تامل این است که با کمی درایت میتوانیم هدیه ای که برای فرزندمان تهیه کنیم ، علاوه بر خاص بودن و هیجان زده کردن کودک باعث افزایش خلاقیت وی نیز شود.



پیشنهاد شگفت انگیز پویاشو برای خرید بهترین هدیه کودک

1- انیمیشن اختصاصی کودک

پویاشو مبتکر اولین انیمیشن اختصاصی کودک میباشد. با ساخت انیمیشن اختصاصی کودک میتوانید بهترین و خاص ترین هدیه کودک را به فرزندانتان تقدیم کنید. با کارتون اختصاصی کودک پویاشو، فرزندتان به قهرمان قصه خودش تبدیل میشود. با سفارش انیمیشن اختصاصی کودک و هدیه به فرزندتان افزایش خلاقیت و اعتماد به نفس را برای فرزندتان به ارمغان می آورید.

کتاب اختصاصی کودک برای همان انیمیشن انتخابی نیز هدیه دیگر پویاشو برای کسانی است که عاشق فرزند خود هستند.

2- کتاب اختصاصی کودک

پویاشو با تولید کتاب اختصاصی کودک هدیه ای خاص و منحصر به فرد برای فرزندتان پیشنهاد می کند. کتاب داستان اختصاصی پویاشو با نام کودک و والدین و همچنین شبیه سازی چهره خودش و والدینش او را به عمق قصه میبرد.

در این کتاب داستان، کودک جای شخصیت اصلی داستان قرار میگیرد. این امر علاوه بر افزایش اعتماد به نفس کودک، کنجکاوی وی را نیز تقویت میکند. وقتی کودک اسم خود را به عنوان شخصیت اصلی داستان میشنود با دقت بیشتری به آن گوش میدهد. همین امر باعث افزایش تمرکز کودک میشود.

تنوع و تصویرپردازی های جذاب کتاب، توجه کودکان را به خود جلب میکند. این موضوع نیز باعث پرورش و افزایش خلاقیت و قدرت تخیل کودک میشود. خواندن کتاب داستان اختصاصی برای کودک، علاقه او را به کتاب و مطالعه بسیار افزایش میدهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.